مقالات تخصصی برق

آشنایی با انواع قاب هالوژن جدید و لوکس

قاب هالوژن جدید

بررسی انواع قاب هالوژن جدید:

همان‌طور که می‌دانید لامپ‌های هالوژنی کارآیی زیادی دارند و استفاده از آنها می‌تواند روشنایی کافی و مورد نیاز فضاهای مختلف را تامین کند. طراحی ظاهر ظریف و زیبای آنها باعث شده است که بتوان از این لامپ‌ها به منظور تزیین و طراحی فضای داخلی ساختمان‌ها استفاده کرد. همچنین بهتر است بدانید که این لامپ‌های هالوژن به صورت تو کار نیز قابل نصب هستند و به منظور روشن کردن منازل مسکونی ادارات دفاتر رسمی و دیگر فضاها می‌توان از آنها استفاده کرد. از بارزترین و مهم‌ترین ویژگی این لامپ‌ها مقاومت بالا در برابر رطوبت را می‌توان نام برد بنابراین امروزه از این لامپ‌ها می‌توان به منظور روشنایی فضای بیرونی ساختمان‌ها نیز استفاده کرد. به منظور ایجاد زیبایی بیشتر برای استفاده از لامپ‌های هالوژنی، انواع قاب‌ هالوژن جدید طراحی شده‌ است.

قاب لامپ‌های هالوژن تنوع طرح و رنگ‌های بسیاری دارند و همه افراد با سلیقه‌های متفاوت می‌توانند با توجه به فضای دکوراتیو مورد نظر انواع مختلفی از لامپ‌های هالوژن و قاب آنها را تهیه کنند. این قاب‌ها در ابعاد و جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند و کیفیت نسبتاً بالا و مقاومت زیادی دارند.

یکی از پرطرفدارترین قاب‌های هالوژن جدید می‌توان به قاب هالوژن پلاستیکی ای‌ بی‌ اس اشاره کرد. استفاده از این قاب موجب می‌شود که لامپ‌هالوژن جذابتر به نظر برسد و فضایی که در آن به کار برده شده است را زیباتر می‌کند. به بیان دیگر این قاب موجب جلب توجه بیشتر به لامپ‌هالوژن شده و با توجه به رنگ بندی و سایز بندی و اشکال هندسی متفاوتی که دارد، می‌تواند باعث جذابیت دیوارها و سقف‌های فضای مد نظر شود.

نکته‌ای که حتماً لازم است موقع تهیه این قاب مد نظر داشته باشید فضایی است که قرار است قاب هالوژن در آن تعبیه شود چون قاب باید با توجه به شرایط آب و هوایی که قرار است در آن باشد انتخاب شود. این قاب‌ها در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، طلایی، سفید_ نقره‌ای و نقره‌ای_ طلایی موجود هستند. برای آشنایی بیشتر با انواع قاب هالوژن جدید در ادامه همراه ما باشید.

قاب هالوژن ال ای دی جدید

لامپ هالوژن:

این لامپ‌ها یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نوع لامپ‌ها در بازار محسوب می‌شوند که حتی لامپ‌های جدیدتر و مدرنتر مانند ال ای دی نیز نتوانستند از محبوبیت آنها بکاهند. این لامپ‌ها جز روشنایی می‌توانند برای افزایش زیبایی فضای اطراف نیز استفاده شود و نصب آنها در قاب‌های متنوع با شکل‌های مختلف جلوه زیبایی را به محیط می‌بخشد.

فریم هالوژن پلاستیکی abs یکی از رایجترین انواع قاب‌های این لامپ‌ها می‌باشد که محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان دارد. شما کاربران عزیز برای خرید انواع لامپ هالوژن ارزان قیمت می‌توانید به صفحه دسته بندی لامپ هالوژن فروشگاه اینترنتی نفیس نور مراجعه کنید.

برای خرید انواع قاب هالوژن جدید کافیست به صفحه دسته بندی قاب هالوژن فروشگاه اینترنتی نفیس نور مراجعه کنید.

انواع قاب هالوژن جدید:

ظاهر قاب هالوژن باید طراحی ظریف و زیبایی داشته باشد تا استفاده از آنها فضایی زیبا، شیک و مدرن را به وجود آورد. قاب لامپ‌های هالوژن از لحاظ کیفیت ساخت و جنس به چند دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند که در کل می‌توان قاب کریستال، قاب دایکست، قاب استیل، قاب آلومینیوم، قاب چوبی و در نهایت فریم هالوژن پلاستیکی ای بی اس را نام برد.

قاب هالوژن جدید آلومینیوم و دایکست:

در بین انواع قاب‌ هالوژن، قاب‌هایی از جنس آلومینیوم و دایکست، کیفیت خیلی بهتری نسبت به نمونه‌های دیگر دارند و در برابر حرارت و رطوبت نیز مقاومت خیلی بالایی دارند و با گذشت زمان، رنگ آنها تغییر نمی‌کند. با توجه به تمام این موارد، نتیجه می‌گیریم که قاب‌های با جنس آلومینیوم و دایکست طول عمر بسیار بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند و در نتیجه مقرون به صرفه می‌باشند.

مدل آلومینیومی این قاب‌ها از ورق نازک آلومینیوم تولید شده‌اند و به دلیل قیمت مناسبی که دارند طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.

قاب هالوژن جدید آلومینیومی

قاب هالوژن جدید کریستالی:

مدل‌های کریستالی این قاب‌ها به دلیل اینکه کریستال‌های زیبایی در ساختار آنها به کار رفته است، ظاهر جذاب و شیک و مدرنی را روی کناف سقف یا فضای مورد نظر ایجاد می‌کند. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این قاب‌ها این است که حتی زمانی که لامپ هالوژن خاموش است همچنان زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشند.

این قاب‌ها در شکل‌های دایره و مربع طراحی و تولید می‌شوند و بنابر سلیقه، مشتری می‌تواند هر کدام از آنها را تهیه کرده و استفاده کند. از این جنس قاب‌ها به طور معمول در فضاهایی که امکان آسیب رسیدن به آنها کمتر است استفاده می‌شود.

قاب هالوژن جدید کریستالی

قاب هالوژن ای بی اس:

قاب هالوژن پلاستیکی abs از مواد با کیفیت و سخت پلاستیکی تولید شده است. به دلیل استفاده از پلاستیک سخت در ساخت این قاب‌ها، مقاومت زیادی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارند که همین امر باعث شده است تا از آنها بتوان در هر فضایی اعم از مرطوب و… استفاده کرد. در جهان مدرن امروز لامپ‌های هالوژن با توجه به این که نور را به صورت موضعی منتشر می‌کنند کاربردهای فراوانی دارند و بهره بردن از قاب مناسب نیز باعث می‌شود تا از هدر رفتن نور جلوگیری شود که همین مسئله باعث صرفه جویی در مصرف برق خواهد شد.

استفاده از لامپ‌های هالوژن با قاب پلاستیکی ای‌ بی‌ اس گزینه مناسبی برای فضاهای سرپوشیده یا رو باز است. زیرا با توجه به ویژگی‌های آن دچار زنگ زدگی یا بروز اتصال بدنه نخواهد شد. فنری که در این قاب‌ها استفاده می‌شود، در عین محکم بودن انعطاف بالایی دارد قطر داخلی این قاب‌ها چیزی حدود ۸ سانتی متر و قطر خارجی آنها حدود ۱۰ سانتی متر می‌باشد در نتیجه می‌توان گفت که این قاب‌ها ضخامت نسبتاً زیادی دارند.

قاب هالوژن پلاستیکی

قاب هالوژن جدید چوبی:

این محصولات لوکس، شیک یا لاکچری با طراحی چشم نواز و منحصر به فرد خود علاوه بر اضافه کردن زیبایی خاص به دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها با مخفی کرد منبع نور داخل خود از خستگی چشم افراد در طول شبانه روز جلوگیری می‌کند. امروزه از لامپ هالوژن در ساختمان‌های مختلف به عنوان یک منبع نوری مناسب برای نورپردازی دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند.

برای نصب کردن این لامپ‌ها در کناف کاری‌ها، سقف ساختمان‌ها و… باید از قاب‌های هالوژن استفاده ‌کرد. یکی از زیباترین و طبیعی‌ترین نمونه این قاب‌ها، قاب هالوژن چوبی است که مدل‌های تخت مربع، تخت دایره، مخروطی، هرمی و حجم دار دارد. این محصولات چوبی علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و حرارت با گره‌های طبیعی و زیبایی که دارند جذابیت خاص و چشم نوازی به محیط و دکوراسیون داخلی ساختمان می‌بخشند.

قاب هالوژن جدید

قاب‌های هالوژن جدید در چهار مدل چوبی، فلزی، پلاستیکی و کریستالی طراحی و تولید می‌شوند.

نکاتی که درباره استفاده از لامپ و انواع قاب هالوژن جدید باید بدانید:

برخی از این قاب‌های هالوژن جدید را می‌توان در محیط‌های مرطوب و فضاهای باز استفاده کرد چون ضد آب بوده و دارای استاندارد آی پی به معنی حفاظت در برابر نفوذ اجسام خارجی می‌باشند. لامپ‌های هالوژن را می‌توان در تعداد زیاد نیز در دکوراسیون مد نظر خود استفاده کرد برای این منظور می‌توان از قاب‌های هالوژن چندتایی که یک چشمه نور در دکوراسیون فضای مد نظر شما ایجاد می‌کنند، استفاده کرد.

در صورتی که قاب‌های موردنظر شما امکان چرخش و تغییر تابش نور را داشته باشند، نورهای نقطه‌ای خود را در زاویه‌های متفاوت در چیدمان منزل پخش می‌کنند. یک نوع از قاب‌های هالوژن به نام قاب هالوژن چند شاخه، هر دو ویژگی جذاب و بی نظیر یعنی چند‌تایی و قابل چرخش بودن را دارد. قاب‌های هالوژن چند شاخه به منظور بهره بردن در فضای نمایشگاه‌ها مناسب هستند شما می‌توانید پایه‌های این فریم را به هر سمت و سویی که قصد دارید چرخانده و از بازی نورها لذت ببرید.

قاب هالوژن جدید

نکات حائز اهمیتی که برای تهیه‌ی قاب هالوژن باید در نظر داشته باشید:

به منظور اینکه بهترین انتخاب قاب هالوژن را داشته باشید باید هنگام خرید دقت کنید که آنها انواع مختلف و متنوعی از لحاظ رنگ و شکل دارند و مناسب‌ترین گزینه را برای استفاده در فضای مد نظر خود را انتخاب کنید. فضایی که این قاب‌ها قرار است در آن تعبیه شوند از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام انتخاب قاب هالوژن لازم است به آن توجه ویژه داشته باشید.

برای مثال اندازه قاب حتماً باید متناسب با فضای مد نظر باشد و از لحاظ زیبایی و کاربرد، کاملاً هماهنگ با محیط باشد. همچنین در صورتیکه این قاب‌ها قرار است در فضاهای باز تعبیه شوند باید حتماً در برابر رطوبت مقاومت لازم را داشته باشند.

از لحاظ سایز نیز، اندازه قاب‌ها باید طوری انتخاب شود که نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشد و همچنین با اندازه لامپ‌ هالوژن مورد نظر نیز متناسب باشد. و آخرین نکته حائز اهمیت در انتخاب قاب جنس و کیفیت آن می‌باشد که از اهمیت خاصی برخوردار است. در صورتی که کیفیت قاب هالوژن کم باشد با گذشت زمان ممکن است دچار فرسودگی شدید شود و از لحاظ زیبایی و کارایی به مشکل بر بخورد.

قاب هالوژن جدید

در زمان خرید قاب هالوژن جدید توجه داشته باشید که طراحی محصول با دیزاین دکوراسیون داخلی ساختمان شما هماهنگ باشد.

تعبیه‌ی لامپ هالوژن درون قاب:

این قاب‌ها یک گیره به منظور نگهداری لامپ هالوژن دارند و لامپ در ابتدا به صورت کج زیر آن قرار داده می‌شود. پس از آن که این قسمت جا رفت سایر قسمت‌های لامپ نیز در داخل قاب هالوژن قرار داده می‌شود. در مدل‌های قدیمی لامپ‌های هالوژن یک نوع پیچ به منظور نگه داشتن لامپ هالوژن در قاب به کار می‌رفت.

جمع بندی:

لامپ‌های هالوژن چون دارای نور مناسب و زیبایی هستند از محبوبیت بالایی برخوردارند. استفاده از قاب به منظور تعبیه لامپ‌ها به زیبای آنها می‌افزاید و همچنین از آنها در برابر رطوبت، نفوذ گرد و غبار و حشرات و ضربه مقاومت می‌کند. قاب‌های هالوژن جدید با توجه به اشکال هندسی مختلف و رنگ‌های متنوعی که دارند مناسب با هر سلیقه‌ای بوده و می‌توان در هر فضایی با در نظر گرفتن دکور محیط از آنها استفاده کرد.

قاب لامپ هالوژن از لحاظ جنس به چند مدل کریستالی، استیلی، آلومینیوم، دایکست، چوبی و در نهایت ای بی اس تقسیم می‌شوند. جدای از این، استفاده از این قاب‌ها به تنظیم نور لامپ‌های هالوژن کمک می‌کند. شما کاربران عزیز می‌توانید به منظور استعلام قیمت و خرید انواع قاب هالوژن جدید با کارشناسان ما در تماس باشید.

محصولات مرتبط

قاب هالوژن ABS دورشیشه ای پلاستیکی کد 2004 (بسته دو عددی)

13,500 تومان
وزن 0.38 kg
جنس بدنه پلاستیکی
نوع نصب توکار
سایز برش 6.5 سانتی متر
شکل ظاهری دایره
مدل دور شیشه
نوع لامپ قابل استفاده انواع لامپ های هالوژن
قطر محفظه لامپ 6 سانتی متر

قاب هالوژن چوبی تخت دایره کلاسیک کد 1226

130,000 تومان
وزن 0.50 kg
نام تجاری
مدل تخت دایره کلاسیک 1226
کشور سازنده ایران
شکل ظاهری دایره‌ای
جنس بدنه چوب کاج روسی
رنگ بدون رنگ, مشکی, سفید, قهوه‌ای, قرمز, سبز, قرمز قهوه‌ای
سایز برش 7 سانتی متر
قطر محفظه لامپ 6 سانتی متر
نوع لامپ قابل استفاده انواع لامپ های هالوژن
آماده ارسال از 4 روز کاری آینده

قاب هالوژن چوبی دوقلو مخروطی کد 1262

265,000 تومان
وزن 0.148 kg
نام تجاری
مدل دوقلو مخروطی کد 1262
جنس بدنه چوب کاج روسی
شکل ظاهری مستطیل
کشور سازنده ایران
رنگ بدون رنگ, مشکی, سفید, قهوه‌ای, قرمز, سبز, قرمز قهوه‌ای
سایز برش 8.2×18 سانتی متر
قطر محفظه لامپ 6 سانتی متر
نوع لامپ قابل استفاده انواع لامپ های هالوژن
تعداد در کارتن 30 عدد
آماده ارسال از 4 روز کاری آینده

قاب هالوژن چوبی تخت مربع کلاسیک کد 1214

131,000 تومان
وزن 0.66 kg
نام تجاری
مدل تخت مربع کلاسیک 1214
کشور سازنده ایران
جنس بدنه چوب کاج روسی
شکل ظاهری مربع
رنگ بدون رنگ, مشکی, سفید, قهوه‌ای, قرمز, سبز, قرمز قهوه‌ای
نوع لامپ قابل استفاده انواع لامپ‌های هالوژن
سایز برش 7 سانتی متر
قطر محفظه لامپ 6 سانتی متر
آماده ارسال از 4 روز کاری آینده

قاب هالوژن چوبی تخت دایره حاشیه دار کد 1228

131,000 تومان
وزن 0.58 kg
نام تجاری
مدل تخت دایره حاشیه دار 1228
کشور سازنده ایران
جنس بدنه چوب کاج روسی
شکل ظاهری دایره ای
رنگ بدون رنگ, مشکی, سفید, قهوه‌ای, قرمز, سبز, قرمز قهوه‌ای
سایز برش 7 سانتی متر
قطر محفظه لامپ 6 سانتی متر
نوع لامپ قابل استفاده انواع لامپ‌های هالوژن
آماده ارسال از 4 روز کاری آینده

قاب هالوژن ABS لعاب دار پلاستیکی کد 2006 (بسته 2 عددی)

5,400 تومان
وزن 0.20 kg
جنس بدنه پلاستیکی
مدل لعاب دار
نوع نصب توکار
سایز برش 6.5 سانتی متر
شکل ظاهری دایره
نوع لامپ قابل استفاده انواع لامپ های هالوژن
تعداد در کارتن 200 عدد
قطر محفظه لامپ 6 سانتی متر

دیدگاهتان را بنویسید