بیانیه حفظ حریم خصوصی کاربران

 اطلاعات شخصی هر فرد، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می‌شود. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می‌شود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت‌ها می‌گردد. هدف از این بیانیه، آگاه ساختن شما درباره‌ی نوع و نحوه‌ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از سایت، از جانب شما دریافت می‌گردد.

اطلاعاتي كه در اختيار ما قرار مي دهيد در سرورهاي امن ما قرار مي گيرد.
–  هر جا كه رمز ورودي به شما ارائه شده (يا خود انتخاب كرده ايد)، اين رمز ورود شما را قادر خواهد ساخت تا به بخش هاي مشخصي از سايت ما دسترسي داشته باشيد، حفظ و نگهداري از اين رمز ورود بر عهده شخص شما خواهد بود. ما از شما مي خواهيم تا اين رمز ورود را در اختيار هيچ كس قرار ندهيد.
–  ما از اقدامات امنيتي جهت مصون نگه‌داشتن اطلاعات شما از دسترس اشخاص غير مجاز و عملكردهاي غير قانوني استفاده می‌نماییم.

اطلاعات تماس شما

اطلاعات تماس شما نزد سایت محفوظ مانده و در دست افراد دیگری قرار نخواهد گرفت. از این اطلاعات در مواقع مورد نیاز برای تماس با شما و یا اطلاع رسانی استفاده خواهد شد. همچنین در بخش تنظیمات پروفایل می توانید اطلاعات تماس خود را در پروفایل عمومی خود به نمایش بگذارید. این بخش بصورت پیش فرض غیر فعال است و شما می بایست با مراجعه به بخش پروفایل و سپس ویرایش اطلاعات تماس، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.